Выбрать страницу

ОПП Анімація в рекламі

 

Освітньо-професійна програма «Анімація в рекламі» у сфері фахової передвищої освіти

Реклама як форма комунікації між рекламодавцем та споживачем є надзвичайно важливим елементом у процесі збуту товару чи поширенні інформації про певний вид пропонованої послуги. У прагненні виокремитися з-поміж інших брендів, рекламодавці перебувають у постійному пошуку свіжих, незвичних методів привернення уваги аудиторії. Одним із таких способів зацікавлення потенційних клієнтів є відносно нова для українського ринку тенденція до використання анімації та її елементів при створенні різноманітних рекламних відеороликів.

Популярність анімаційної реклами зростає разом із цифровізацією світу. За допомогою анімації та нових технологій компанії можуть показати майже будь-що. Все більше світових брендів використовує анімацію і в соціальних мережах, і для створення рекламних роликів. Діджиталізація йде швидкими темпами, і в соціальних мережах з’являється все більше контенту. І всюди є реклама.

Безумовна перевага анімації полягає в тому, що вона дуже гнучка та різноманітна. В анімації все, що можна уявити, можна і намалювати. Унікальна властивість анімації – показувати те, що не можна показати іншими методами.

Використання анімації при створенні рекламного ролика – це відмінний спосіб презентувати ваш товар або послугу. Команда аніматорів і дизайнерів дбає про те, як представити бренд, демонструючи всі його переваги. Адже завдяки анімації можна втілити всі ваші бажання, які було неможливо реалізувати в реальному житті.

Чому потрібно замовляти анімацію для реклами?

Можливість реалізувати незвичайні фантазії.

При створенні анімації з’являється можливість втілити на екрані всі ідеї, про які ви мріяли. Вони можуть бути скільки завгодно казковими, для цього і створена анімація.

Динамічна картинка.

Відеореклама в будь-якому випадку привертає більше уваги, ніж звичайна, але реклама, в якій буде присутня анімація, буде зацікавлювати все більшу аудиторію.

Менша вартість виробництва.

Даний вид роликів займає менше часу по виробництву і найчастіше дешевше, ніж при робота цілої команди для зйомки відеоролика, де все буде ще залежати від людського фактору.

Товар краще запам’ятовується.

Анімаційна картинка не тільки привертає більше уваги, але і краще запам’ятовується всіма віковими групами. Через цікаву анімацію люди запам’ятають ваш бренд.

Використання цікавих анімаційних персонажів.

Багатьом людям імпонують саме анімаційні герої. Цікаві і милі герої вашої реклами допоможуть отримати підвищену увагу потенційних клієнтів до вашого товару.

Звичайно ж, над створенням анімації повинні працювати саме професіонали своєї справи, щоб на виході вийшов ролик, яким будуть задоволені всі: замовник, виконавець та, звичайно, потенційні глядачі реклами. Тому якщо вас зацікавило створення анімації для реклами, ласкаво просимо на навчання.

Галузь знань: 02 Культура і мистецтво

Спеціальність: 021 Аудіовізуальне мистецтво та виробництво

Диплом фахового молодшого бакалавра

Освітньо-професійний ступінь – фаховий молодший бакалавр

Кваліфікація: фаховий молодший бакалавр з анімації в рекламі

Рівень фахової передвищої освіти відповідає п’ятому рівню Національної рамки кваліфікацій.

 

Випускник з кваліфікацією фахового молодшого бакалавра з анімації в рекламі може обіймати такі посади в організаціях, установах, підприємствах будь-якої організаційно-правої форми:

  • 3471 — Дизайнер-виконавець
  • 2452.2 — Художник-мультиплікатор
  • 2452.2 — Художник-графік телебачення
  • 3471 — Художник-оформлювач
  • 3476 — Керівник аматорського колективу (за видами мистецтва)

Можливість працевлаштування у сфері креативних індустрій, рекламного бізнесу, на підприємствах в закладах, установах, організаціях, пов’язаних з анімаційною графікою в рекламній сфері та розробкою аудіовізуального рекламного продукту, індивідуальна професійна діяльність, пов‘язана з анімацією в рекламі.

 

Вступні випробування на базі 9 класів:

  • українська мова (диктант)
  • творчий конкурс (рисунок)
  • Вступні випробування на базі 11 класів:
  • українська мова (результат ЗНО)
  • творчий конкурс (рисунок)

 

Термін навчання: 3 роки 10 місяців на базі базової загальної середньої освіти (з отриманням повної загальної середньої освіти)

Термін навчання: 2 роки 10 місяців на базі повної загальної середньої освіти

Голова випускаючої циклової комісії

Турська Олена Вікторівна

Викладач першої категорії

Освіта: вища, Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури, факультет графіки.

Викладає дисципліни:

  • Художнє проєктування
  • Основи режисури і монтажу
  • Композиційна організація форми
  • Художня обробка матеріалів
  • Кольорознавство
  • Основи теорії дизайну

Педагогічний склад циклової комісії

Животовська Ганна Михайлівна

Викладач вищої категорії

Освіта: вища, Криворізький педагогічний інститут, художньо-графічний факультет; Львівська Академія мистецтв, відділення художнього текстилю.

Викладає дисципліни:

  • Основи композиції
  • Композиційна організація форми
  • Шрифти
  • Кольорознавство
  • Вжиткова графіка
  • Декоративно-прикладне мистецтво
  • Техніки авторського друку

Черніков Михайло Миколайович

 Спеціаліст

 Освіта: вища, Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури, факультет живопису

Викладає дисципліни:

  • Анімаційна графіка
  • Основи проєктної графіки
  • Художня обробка матеріалів

Голубова Олена Георгіївна

Спеціаліст

 Освіта: вища, Харківська державна академія культури, факультет кіно і телемистецтва

Викладає дисципліни:

  • Матеріалознавство
  • Комп’ютерне проєктування
  • Основи режисури і монтажу

Лімова Надія Георгіївна

Спеціаліст

 Освіта: вища, Київський національний університет театру, кіно і телебачення ім. І. Карпенка-Карого, кафедра кінорежисури та кінодраматургії, режисура анімаційного фільму

Викладає дисципліни:

  • Художнє проєктування
  • Основи режисури і монтажу
  • Художня обробка матеріалів

Шульгіна Анастасія Артурівна

Спеціаліст

Освіта: вища, Київський національний університет театру, кіно і телебачення ім. І. Карпенка-Карого, кафедра кінознавства, аспірантура інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М.Т. Рильського НАН України, Відділ екранно-сценічних мистецтв та культурології; School of visual communiction)

Викладає дисципліни:

  • Історія мистецтв
  • Комп’ютерне проєктування
  • Матеріалознавство

Літічевська Марія   Дмитрівна

Спеціаліст

Освіта: вища, Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука, спеціальність «Образотворче та декоративно-прикладне мистецтво»

Викладає дисципліни:

  • Рисунок
  • Живопис